سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

سارا جون كامل شدن دندان هات مبارك

1393/7/7 19:08
نویسنده : مات سارا
958 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

سلام .....

گل دخترم ....تك شاخه گل رز صورتي زندگيم....نفس راحتم...تولد دوباره ي من.....

كامل شدن دندونهات مبارك...

ديگه بزرگ شدي ويكي از علايم بزرگش همين كامل شدن دندونهات هست ....خداوندا شكرت به خاطر سلامتي ساراجون....

خدايا دخترم سالم نگه دار...ممنون به خاطر نعمتهاي بيكرانت....

من اهل شعر وجملات حكيمانه وشاعرانه نيستم ولي فقط تو يك كلام ميگم دوستتت دارم دختر نازنينم....

اين عكس با تاج دندوني كه واسه جشن دندونيت بود گرفتم تا يادگاري بمونه برات....وژست دندون كه اكثر اوقات اين مدلي ميخندي....

اينها وسايل خونه عروسكي ات هست...قراره يك سوپرايز تو همين روزها برات داشته باشم چون شبها وقتي خوابي من دارم خونه عروسكي ات رو درست ميكنم وميدونم از ديدنش كلي هيجان زده ميشي...فدات بشم..

خوراك سيب زميني به شكل خرگوش ...

 

واز اين برنامه لالايي شبانه بگم كه مال شبكه عربي انگليسي براعمbraamهست...كلا بيننده اين شبكه خارجي هستي وكلي زبان انگليسي وعربي ازش يادگرفتي...الان درست 1سال ونيم از بيننده بودن اين شبكه برات ميگذره..وشبها بعضي اوقات با آهنگ لالايي آخرشب اين شبكه خوابت ميبره...

عاشق رنگ انگشتي هستي چون هميشه باگواش اين كارميكني ديدم واسه پوستت ضررداره رفتم برات رنگ انگشتي گرفتم...

اينجا اومدي بهم ميگي بيا نقاشي بكشيم ...ميگم خودت تنها بكش ببينم چكارميكني...

مامان عسك بگير...بوس

وژست هميشگي....محبت

وبلخره اثر نقاشيت روي جلد دفتر نقاشي ات....

يك شب خوب تو پارك وبازي با هواپيما....

سرسه بادي كه همش ميترسيدي نيافتي پايين....آرام

كلي عكس از اين ژستت داريخندونک

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

پریسا
7 مهر 93 22:06
سلام عزیزم؛چه عکسای خوشگلی چه ژستایی ایشالله همیشه سالم باشی و خدا حفظت کنه
ابجی سجا
8 مهر 93 12:35
لبخند زدی بهار با آن آمد یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد ای دست بلند آسمان در دستت من نام تو را خواندم و باران آمد
مات سارا
پاسخ
فدات
ابجی سجا
8 مهر 93 12:35
مامان بابای آینده
8 مهر 93 21:41
ممنون بهم سر زدی؛امیدوارم شما یکی دیگه منو درک کنین
مات سارا
پاسخ
صددرصد دركت ميكنم....انشالله به مراد دلت برسي واين ماجراها درآينده به واقعيت تبديل بشه واز خوندن وبلاگت لذت ببره
پریسا
16 مهر 93 9:00
وبلاگو حذف کردم؛اخه اینجوری بهتره بنظرم فقط ازت میخوام برام دعا کنی زودتر مشکلاتم حل بشه هرخبری شد بهت میگم
مات سارا
پاسخ
باشه گلم...ولي اگرميذاشتي باشه بهتربود فوقش رمزدارش ميكردي...حتي از ناگفته هاي زندگيت ياتغير سرنوشتت داخلش مينوشتي ...البته هركس صلاح خودش ميدونه..انشالله مشكلت حل بشه ...خواستي پيام بدي قسمت نظرات خصوصي يبفرست بهتره گلم
مامان آرمینا
18 مهر 93 1:11
مبارکه عزیزم خانم شدیچه لباس خوشکلی ماشالله خیلی بهت میاد
مات سارا
پاسخ
مرسي مامان آرمينا با اومدنت به وبلاگمون سنگ تموم گذاشتي ..دستت درد نكنه