سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

دايره لغات جديد سارا جون

1393/7/4 23:46
نویسنده : مات سارا
1,546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اين پست فقط براي لغات جديدي هست كه ياد گرفتي :

فارسي:                                 انگليسي:                                   عربي:                                 

1-اينجا                                   1-sit down                                  اللقا(به اميد ديدار)

2-اونجا                                   2-sit upt                                    ا نجده(كمك)

3-ايناهاش                              3-smile                                       آييش(زندگي)

4-اين                                    4-cry                                           نجح(برنده)

5-بخور                                   5-roll

6-فضولي نميكنم                     6-iump

7-من دخترخوبي هستم           7-stop

   8-اشتباهه                           8-baby

 

وزبان بلوچي كه زبان مادري ات هست خودش شامل كلي كلمه انگليسي وعربي وفارسي هست خوشبختانه خوب داري حرف ميزني واندازه رفع مشكلاتت ميتوني نظرت واضح برسوني نفسم...

 

فعلا......

پسندها (2)

نظرات (1)

سما مامان مرسانا
7 مهر 93 18:51
سلام عزيزم من سما هستم دخترم هنوز بدنيا نيومده اسمشو ميخوام بذارم مرسانا به منم سربزن لينكي تو هم بلينك
مات سارا
پاسخ
حتما گلم...باكمال ميل