سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

اولین مروارید

1392/5/5 17:11
نویسنده : مات سارا
627 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اومدم بگم که اولین دندان قشنگت که روز اول رمضان زده بود بیرون حالا وقتی میخندی عزیزم معلوم میشه وجالبتر بگم که واقعا قشنگه وسفید برفی رنگ...ماشالله چند روز که گازمیگیری البته از بس بچه ها یواشکی دست گذاشتن دهنت تا دندونت ببینن یاد گرفتی...مگه دستم بهشون نرسه...عاشقتم بی صبرانه منتظر لقیه دندونهات هستم هرچندان به نظرم زیبایی کوچولوها وبانمکی شون نداشتن دندون ولثه های براقشونه....مامانی عاشقته وجشن دندونیت کم کم دارم آمادگیش میگیرم...بوس واسه دخملی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهرداد
5 مرداد 92 17:16
سلام عزيز ....وبلاگ زيبايي داري... اميد وارم موفق باشي...اگه با تبادل لينک , موافقي منو به اسم (فيس لوس |استاتوس با حال|فيسبوکي باحال ) لينک کن و بيا وبم لينکتو به طور خودکار ثبت کن. ادرس وبلاگ فيس لوس:http://www.fbpage.rozblog.com/ .دوست عزيز وبلاگ من يک فروشگاه کامل اينترنتي داره که هرچيزي ميشه توش پيدا کرد حتما سر بزن و لوازم مورد نياز تو فروشگاه تهيه کن..و اگه ميشه فروشگاهو بلينک به اسم فروشگاه فيس لوس بعد بگو من تو رو تو فروشگاه بلينکم...با تشکر..منتظرتم ادرس فروشگاه فيس لوس:http://fbpage.mizbanshop.com/
عاطفه
5 مرداد 92 17:53
سلام........... سارا جونم مبارکت باشههههههههه
مامان آرمينا
5 مرداد 92 18:11
اولين مرواريدت مبارك عزيزم انشالله بقيه رو به راحتي و زودي در بياري
ناریکا
6 مرداد 92 19:10
سلام خانموی میشه به من یاد بدی چه جوری دوست پیدا کنم؟چه جوری به لیست نی نیم اضافه کنم ممنونم




سلام-پیداکردن دوست کار راحتی هست فقط باید بری وب بقیه دوستان سربزنی ونظربدی وبنویسی که دوست داری تبادل لینک کنی واگرموافقت شد.درسمت چپ حساب کاربریت ات قسمت مدیریت وبلاگ بروگزینه پیوندهای وبلاگ واسم وآدرس دوستانت وارد کن وثبت کن....راستی آدرس وبت درست ننوشتی

مامان حسنا
7 مرداد 92 12:25
سلام خانومی ما که خیلی وقته باهم دوستیم فقط شرمنده من تو این مدت دیدم شما نمیای منم نیومدم اخه جدیدا حسنا خیلی اذیتم میکنه و وقتی کسی میاد وبم منم میرم وبش دیگه با حسنا نمیتونم بیام نت راستی اولین مروارید ساراکوچولو مون مبارکــــــــــــــ
زهرا مامان مه سما
8 مرداد 92 12:18
اولین مرواریدت مبارک عزیزم خیلی خوشحال هستم که مه سما دوست جونی مثل سارا داشته باشه
معصوم/مامان جان جان فاطمه
10 مرداد 92 23:25
مبالكــــــــ هه