سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

تولدیک سالگی سارادختری ازجنس من

1392/5/8 16:46
نویسنده : مات سارا
898 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا...


وبلخره روز تولد ساراجون بعد یک سال پرفراز ونشیب رسید...لحظه ای که حتی وقتی سارا در درونم بود انتظارش را میکشیدم..لحظه زیبا وملکوتی .لحظه ای غیرقابل وصف برام که یادمه صبح بعدنماز وخواندن سوره یاسین درست سرنماز صبح هنگام سجده اول دردزیبای زایمان که خبراومدن سارا جونی رو بهم میداد واحساس کردم وهم استرس داشتم وهم میترسیدم ولی یادمه که بخاط دیدن روی ماه تو ساراجون خیلی شهامت به خرج میدادم وحتی مامانی فاطمه وعمه مهری وبقیه باورشون نمیشد که من اینقدرباشهامت باشم وبتونم خودم راحت کنترل کنم واون روز تا عصرش طول کشید تا به دنیا بیای ووقتی ساعت 4شد انگار احساس می کردم که تو اون تو داری تقالا میکنی تا بیای من ببینی وبلخره ساعت4:25دقیقه عصر روز دوشنبه 9 مردادپاتو به دنیا گذاشتی ومن بادنیا آشتی دادی ودنیای من با رنگ جدیدی زیباترکردی وخدارو شکر وخدارو هزاران مرتبه شکر که توروصحیح وسالم بدون هیچ مشکلی تحویل من داد واز این هدیه بزرگ هزاران هزار بار خداوندم راشکر میفرمایم....


چون ماه رمضونه جشن ات گذاشتیم بعد عیدوچون امروز زوز ختصیه برام یاعت چار و25 دقیقه برای سلامتی وموفقیت وعاقبت به خیری تو گلم باخودم عهد بستم سوره یاسین بخونم ودوروکعت نماز شکرگزاری بابت وجود نازت پیش خداوند بخونم وبرات کلی دعا کنم وسعات وموفقیت وکامیابی ات از خداوند بخوام از دوستان هم خواهش میکنم ساعت تولد سارا اگر امروز براشون مقدور بود برای سارا دعای سلامتی کنن...مرسی

خوب دیشب رفتم گوگل وبه انگلیسی نوشتم تولدت مبارک سارا وچقدر هم باعکسهای زیبایی راجب تولدت مبارک سارا مواجه شدم وهمه رو کپی گرفتم وفهمیدم سارا چه اسم دوست داشتنی هست وهمه مردم دنیا از آسیا واروپا وآفریقا وآمریکا وهمه کشورهای داخلشون اسم سارا حتماد ارن وباعث افتخار منه که سارا یک اسم بین المللی وخاصه وبه معنای تک وناب وزبده واز همه مهمترشخصیت بانو ساره یاهمون سارا همسر ابراهیم(ع)که تنها زنی بود که فرشتگان که ازطرف خداوند به مهمانی حضرت ابراهیم میرفتند با دستان خودش آب وغذا میداد وچقدرشخصیت بزرگواری داشته وصله بزرگی از پیامبران از نوادگان بانوسارا هستن وبخصوص حضرت محمد(ص)اگر اشتباه نکنم...بلخره از هرجهت به وجود تک ونابت سارا جان افتخار میکنم واز ته قلبم باخداوند عهد میبندم که زندگی ام را وقف تو بزرگشدنت بکنم وعشق زندگی ام وامیداصلی ام بعد خداوند توباشی وبابایی بتونیم زندگی باآرامش وخوشبختانه ای برایت به ارمغان بیاوریم وراه سعادت برایت دعاکنیم...بیخود همیشه نمیگم سارا تولد دوباره من !

این سارا دختری ازجنس من



 


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 


 

 

ودرآخر دعامیکنم همانطورکه یک سال است آمده ای به خانه ما وباصدای خنده وگریه هات ووحالا سینه خیزرفتنهات وقدمهای تازه ات خانه ماراکه من تنهادخترسالم خانواده هستم باتوجه به اینکه وتاخواهرم معلول ذهنی اند وباعث شدی با دخترشدن ات به قول مامان فاطمه یک دخترسالم دیگه به خانواده اضافه بشه همیشه صدایت وقدمهایت دراین خانه بپیچد وهمچنان باعث افتخارخانواده بشی وآنهارا همیشه درهرکاری روسفیدکنی وقلبمن راشاد ای تولد دوباره من ....فدایت مامانی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهرا مامان مه سما
8 مرداد 92 17:06
تولدت مبارککککککککککککک عزیزممممممممممممم
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 مرداد 92 17:09
تولدت مبارک نازی خانم
رضوان مامان رادین
8 مرداد 92 17:44
تمام آدما فدات خوش به حال مامان و بابات تولـــــــــدتـــــــــ مبـــــــارکــــــــ ♥♥ *  ★ *★   *  ★   *   ☆ ★      *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★         ☆  *  ★   *  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡     ★  *  ★   *  ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★      *   ★     ★  ★  * ♡   ☆
حانیه
9 مرداد 92 2:34
تولدت مبارک عزیزم
مامان امیرناز
9 مرداد 92 11:07
سلام فرشته تولدت گلم تولد پسری منم هست ایشالا صد ساله بشی
مامان کیان کوچولو
9 مرداد 92 15:43
به به تولد دخترتون مبارک عزیزم . چقدر جالبه ... خوشحالم که توی این روز مهمان وب ما بودین عزیزم دختر ماهتو ببوس عزیزم
مامان آرمينا
9 مرداد 92 15:53
عزيزم تولدت مبارك انشالله 100 ساله بشي