سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

دلنوشته های مامان برای وجودت

1392/4/27 15:13
نویسنده : مات سارا
573 بازدید
اشتراک گذاری

ماه رمضان هست...موندم چه جوری تولدت بگیرم عزیزم...اما مامانی فاطمه میگه باشه برای بعدرمضون...اما من میگم دلچسب نیست چون زیبایی اش به وقتی که تو شمعها رو همون ساعتی فوت کنی که به دنیا اومدی...بخاطرهمین تصمیم گرفتم روز 9 مرداد اتاق پرشمع کنم وساعت تولدت سوره یاسین بخونم ودرورکعت نماز شکرگزاری بخونم وکلی ذکربخونم  واز خداوند بخاطر داشتنت تشکر کنم...اخه تو درموقعیتی که من از این دنیا خسته بودم وداشتم به طرف افسردگی میرفتم پابه دلم گذاشتی وکمکم کردی خودم باشم وروی پای خودم بایستم...معلوم نبود بعداز سقط بچه اولم واون ناراحتی واحساس شکست اگر تو چهل روز دیگرش به وجود نیامدی من الان درچه حال وروزی بودم چون دکترها همش میگفتن تا شش ماه نباید بچه بیارم...بخاطرهمین دلم گرفت اصلا دلم زدم به طرف خدا وازش خواستم خدایا دفعه اول بی احتیاطی کردم اما این دفعه خیلی مراقب خود ونی نی ام میشم ودنیا بهش میدم وقول میدم ازش انسان بزرگی بسازم فقط همین یکدفعه رو بهم رحم کن وبهم یک فرصت دیگه بده قول میدم حتی تا نه ماه ازجام تکون نخورم...واین شد خداوند حرف دلم مثل همیشه شنید وتورو بهم بعد 40 روزداد وامید دوباره به زندگیم برگشت ومن باجان ودل ازتو فرشته نازنین مراقبت کردم تا وقتی که 91/5/9یعنی مرداد پارسال شدوتودرروز 10رمضان به دنیا آمدی وچشمان من را ای ناجی کوچولوی من به این دنیا ودلیل بودن روشن کردی...همهی زندگی من مال توست همه نفسهایم برای خوشحالی توست...بهانه درخواست زندگی بیشتر از خدافقط وجود توست...توبه من مادربودن یاد دادی...یاد دادی که به غیر توکسی هم دراین دنیاهست که دستش ررا به طرفت دراز کند واز توکمک بخواهد وبگوید مادر من تورا دارم وتورا میخواهم واین را درنگاه های معنی دارت در همه جا میبینم که برایم بیانگر این است که توبرای من ساخته شدی تا نورچشمانم باشی ونوید روزهایی که باتنهایی وحصرت گذراندم...وحالاتورادارم تولد دوباره خوذم...حتی این را مادرم فهمیده که تولد دوباره منی وازجنس من ونامت راسارا گذاشتم تا همانند معناب نامت ناب وزبده باشی وشخصیت بانوساره همسرپیامبربزرگ حضرت ابراهیم درخوی تو بپیچد وزمره انسانان باایمان باشی ومعنای زندگی را باوجود خدادرکنارخود همیشه درک کنی ودر زندگی ات قدمهای بزرگی بگذاری وشایسته خدمت درراه خداوکمک به خلق باشی ومن هم مادری باشم دلسوز وتورا دراین راه انشالله همیشه یار یکنم...آه خدایا بخاطرهدیه بزرگت روزی هزار بار شکرت میگویم وته دل ازتو میخواهم برایم سالم نگه اش داری ومن هم تعهد کنم اورا سالم برایت نگه دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

معصوم/مامان جان جان فاطمه
31 تیر 92 0:02
ماشاالله به سارا جونم چه خانمي شده براي خودش،مخصوصا حالا كه موهاشم در اومده عزيزم خيلي ناراحت شدم،ايشاا... سارا جون هميشه سالم و سلامت در كنار شما باشه و خدا سايه شما هم بالاي سرش حفظ كنه تولد نانا خانم هم پيشاپيش مبارك
مامان آرمينا
2 مرداد 92 15:57
عزيزم از ايده ات واسه تولد سارا جون خوشم اومد منم دقيقا مشكل شما رو دارم آخه تولد آرمينا هم توي ماه رمضانه يعني فرداس. پيشاپيش تولد سارا گلي مبارك