سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

پایان 34هفتگی

1391/5/2 1:52
نویسنده : مات سارا
559 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام...

امشب شب 23تیرماه 91است وهوا تابستانی وگرم...

واینکه کوچولوی من رفت توی پایان 34 هفتگی  و ورود  به نه ماهگی یعنی تا  چهارهفنه دیگه انشالله بهشت زمینی من به دنیا میاد ومن بزرگترین جشن زندگی ام رابا ورودش میگرم...نمی دونم نوازدمن به کی میره یابهتربگم  شبیح من میشه یاباباش ولی فقط فقط از ته قلبم براش دعا میکنم صحیح وسلامت به دنیا بیاد....الان که دارم وارد نه ماه میشم کارم شده کامل کردن سیسمونی وتاحالاکلی خرید کردم ودر پست بعدی حتما عکس سیسمونی که برای فرشته کوچولوم آماده کردم میزارم تووبلاگ....ودغدغه بعدی انتخاب اسم براش هست...چندگرینه مدنظرم هست اما مطمعن نیستم کدوم مناسب تر هست ...ولی هنوز یک ماه دیگه فرصت فکر کردن دارم...چقدرسخت پسند شدم من...راستی ماه پیش یعنی 20خردادجشن تولد23سالگی ام بود وچون این آخرین تولد دوران تنهایی من یعنی بدون فرزند ام بود یا به قول دوستم پایان دومین مجردی ام یک کیک خوشگل باطرح سیب گرفتم که نشانه شادابی وجوانی باشه این هم عکس کیک تولدم...خداحافظ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)