سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

عکس آخرین سونوگرافی ساراکوچولو:

1391/5/4 3:08
نویسنده : مات سارا
829 بازدید
اشتراک گذاری

عکس آخرین سونوگرافی ساراکوچولو:

 

سلام نفس مامان ...امروز چهارمین روز ماه مبارک رمضان ومن ازدیروز دیگه نمیتونم روزه بشم بخاطر تو گل عزیزم...راستی دیروز رفتم مرکز بهداشت برای چکاب ....گفتن حال هردومون خوبه ولی فقط بیشتر مواظب کم خونی باشم که دوباره برنگرده....از ته قلبم دعا میکنم که مشکل کم خونی حل بشه واز همه دوستان التماس دعا دارم توی ماه مبارک رمضان برام دعا کنن که کوچولوی نازنینم دچار مشکل نشه برای کم خونی من...لبخند

راستی امروز رفتم آخرین سونو گرافی نه ماهگی انجام دادم...دکتر مهربون آقای جاویدی گفتن که حالت خوبه وضربان قلبت هم خوب میزنه وتشخیص جنین که قبلا کمی مشکوک به دختر بود حالا واقعا دختره...چشمکخیلی خوشحال شدم که از همه مهمتر بزرگتر شده بودی طبق گفته آقای دکتر وسالم بودی...دوست دارم واز امروز بیشتر از قبل بی صبرانه منتظر در آغوش کشیدنت هستم...اماچنگار صبرم داره لب ریز میشه...عاشقتم مامانی...قلب

اینم عکس سونوگرافی امروز ....اما حیف تو شهرمون یک سونوگرافی پیشرفته تر نداریم تاعکس خودت دقیق نشون بده چون این عکس اصلا واضح نیست...عصبانینگراناما برام ارزش داره چون عکس نی نی درونمه که نمیدونم چه شکلیه...بایقلببای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

marjan
4 مرداد 91 5:33
انشالله دخترکوچولوتون سالم دنیابیادوبشه چشم وچراغ خونتون!
مامان سونیا
4 مرداد 91 9:52
عزیزم انشاالله که زود زود نی نی خوشگلت زود زود به دنیا بیاد و دلت رو شاد شاد بکنه عزیزم شما هم با افتخار لینک شدید
مامان فینگیل
4 مرداد 91 10:48
سلام امیدوارم زایمان خوبی داشته باشی و دختر نازت به سلامت به دنیا بیاد منم الان تو هفته25 هستم و بچه منم دختره شادو سلامت باشی راستی وسایلشم خیلی خوشگله مبارکتون باشه رسمتون برام خیلی جالب بود خوبه هرجای ایران یه رسم قشنگی داره اما ما تهرونی ها هیچی فقط یه عالمه ادعا باز قدیمها یه ویارونه رسم داشتن برای زنی که تازه حامله شده ببرن اونم دیگه شکر خدا جمع شده
نگين
4 مرداد 91 12:59
سلام اميدوارم ساراجون به سلامتي به دنيا بياد و بتونيم عكسهاي زيباش رو ببينيم . براتون آرزوي سلامتي آرامش و لبخند دارم. پاينده باشيد.
رضوان
4 مرداد 91 14:25
ان شاا... نی نی تون صحیح و سالم بیاد بغلتون.
mamane Ali
4 مرداد 91 17:15
انشالله همیشه حالت خوب باشه و نینی جون هم سالم و سرحال باشه .. سونوگرافی پیشرفته دیگه یعنی چی؟ سونو های دوبعدی در همین حد نشون میده دیگه .. سونوهای سه بعدی که نینی رو دقیق نشون میده اصلا برای جنین خوب نیست .. انگار نینی رو گذاشتی تو مایکروبو! فکرشو بکن ! فقط در مواقع اضطراری استفاده میکنن .. راستی مامانی یه سوال خصوصی ..شما چند سالته ؟!
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
4 مرداد 91 18:44
سلام انشاالله مشکل کم خونیتون حل بشه و دختر گلتون هم به سلامتی به دنیا بیاد
مامان ریحان عسلی
4 مرداد 91 18:59
سلام ایشالا نی نی تون صحیح و سالم بدنیا بیآد و در آغوشت بگیریش مرسی که به ما سر زدید در ضمن ما هم که لینک نکردی گفتی لینکتون می کنم
mamane Ali
4 مرداد 91 22:04
من بازم متوجه نشدم .. سونوی دو بعدی واضحتر از این عکسی که گذاشتی که نشون نمیده ! فامیلاتون دوبعدی گرفتن یا سه بعدی؟ من 22 سالمه عزیزم
♥ مامان آینده ♥
4 مرداد 91 22:29
سلام مهربونم.......... خوبی؟! ساراجونم خوبه؟! وااای عکسشو.....!!! الهی هر چه زودتر به صحیح و سلامتی دنیا بیاد بتونی عکسای خوشگل باهاش بگیری! راستی عزیز دلم منم لینکت کردم .......
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
5 مرداد 91 13:07
سلام برای کم خونیتون پوره سیب رنده شده با پوست + عرق بید مشک +عسل بخورید خیلی خوبه
مهتاب
8 مرداد 91 22:31
سارا جون امیدوارم نی نی نازت به سلامتی پاشو تو دنیا بزاره