سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

سری سوم عکس های قبل دوماهگی ساراجون

1391/7/20 21:11
نویسنده : مات سارا
898 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم سلامی گرمتراز همیشه به دوستان خوب ساراجون...

این پست که انشالله آخرین پست سری عکسهای قبل دوماهگی سارا جونه مینویسم شاید وقت نکنم دوباره تاهفته آینده بنویسم...امیدوارم خوشتون بیاد..

توی این پست عکس لبخندهای مختلف سارا وقتی که یک ماهگی شوداشت سپری میکرد گئاشتم...باورکنید خیلی وقتها صبرمیکردم سارا بخوابه ومن موقع لبخندهاش که ممکن بود حتی نیم ساعت طول بکشه بادوربین منتظر بمونم وازلبخندهای قشنگش عکس بگیرم که تقریبا چندجاموفق شدم...امیدوارم خوشتون بیاد ...

وبعلاوه عکس لبخندهاش چندتا عکس از نگاه های زیبای سارا به خودم عکس گرفتم وگداشتم تو وب..

نظریادتون نره......بای

لبخندهای سارا نفس من

نگاهای قشنگ سارا به من

f

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ستایش و ساجده
21 مهر 91 14:51
سلام قربون عکسهای خوشگلت عزیزم چه ناز شدی
♥ مامان آینده ♥
21 مهر 91 15:54
سلام عزیزم خوبی؟! نی نی خوبه؟! ممنونم که به یادم بودی عزیزم..... سارا خانوم ماشالله چه ناز شده...!!!
♥ مامان آینده ♥
21 مهر 91 15:55
وااای واقعا گوشهاشو توی 12 روزگیش سوراخ کردید؟!؟ آخی گناه داره به این زودی....!!!
♥ مامان آینده ♥
21 مهر 91 15:56
عزیزم کاش یه خورده بیشتر از رسم و رسوماتتون مینوشتی!! مثلا این خال چیه که گذاشتید رو پیشونیش یا روی ابروش.... و چرا با شال اینجوری بستینش؟! واقعا برام جالبه...
رضوان
21 مهر 91 17:51
جان عزیزم.خیلی نازه سارا جون
آرزو مامان نیکی
22 مهر 91 8:09
ای جوووونم ایشاله همیشه لبش پر خنده و تنش سالم باشه
سما مامان شاينا
23 مهر 91 10:52
دختر خوشگلى دارى،ايشالا هميشه سالم باشه و بهت لبخند بزنه فقط چرا انقدر پيشونيشو اسفندى كرديو تو ابروهاش سرمه كشيدى؟بدون سياهى ها زيباتره،من كه اصلا از اين كارا واسه شاينا نكردم
مهتاب
29 مهر 91 23:00
سلام خانمی کجایی چه خبر از کوچلوت ساراجون مااشا... خودش خیلی قشنگ با این سرومه که کشیدی شکل ماهتتر شده . راستی تاثیر همه داره بر روی ابرو یا فقط یک رسمه ؟ خودت خوبی امیدوارم همیشه شاد باشی گلم
لاتحزن
1 آبان 91 13:42
ماشاءالله نی نی ت بزرگ شده رحیمه جان ان شاءالله فرزند سالم و صالحی باشه
فهیمه مامان سینا
2 آبان 91 9:31
خانومی خب اگه دوست داشتی یه جا قرار بذار ببینیم همدیگه رو ...ما الان شهرک امام علی هستیم ...
فهیمه مامان سینا
9 آبان 91 10:10
خانومی معلوم هست کجایی؟؟ فکر کنم سارا کوچولو3ماهش شده//چرا نمیای خبر بدی ...عکس بذاری؟؟
فهیمه مامان سینا
20 آبان 91 0:56