سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

سری دوم عکس های قبل دوماهگی ساراجون

1391/7/20 1:45
نویسنده : مات سارا
797 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی مجدد دریک شب بادوپست هم تاریخ به دوستان ساراجون....

راستی امروز نوزدهم ام مهر سارای من دومین واکسن زدن تجربه کرد...خانم محترم تومرکزبهداشت شماره پنج که مسئول واکسن زدن بچه هابود بهش دوتا واکسن یکی توپای راستت ویکی توپای چپت زد وبعدش دوتا قطره هم ریخت تودهنش....خیلی گریه کرد گریهوبهم سفارش کردن که هروقت تب شد بهش ده قطره استامنیفون بدم ورسیدم خونه این کارو کردم وتا بعد از کلی گریه میکرد وکمی خوابت میبرد اماتب نکرد  ولی بعد ساعت پنج تبتش زیادشدوبازم قطره دادم بهش واینم عکس موقع تبش...الهی فداش بشم موقع گریه هاش همش به من وپدرش نگاه میکرد ووقتی بهش میگفتین جانم گلم سرشو به معنای آرامش بخاطروجود مادرکنارش که انگار دردش درک میکنیم به بالشش محکم میچسبوند وچشمهاشو میبست...فدات بشم نفس زندگیم که اینقدرزجرکشیدی امروزماچ...

الان هم خوابیده ومامانم مواظبشه من دیدم وقت دیگری برای وبلاگش ندارم پس بهتره الان تا میتونم بنویسم براش.....

حتما به قسمت ادامه مطلب برین تا عکس های مختلف ساراکه موقع خوابیدن  وخوابهای مختلفش گرفتم ببینید

البته این چندتا عکس منتخب بهترین عکسهای  خوابیدن  سارا ازدیدگاه من وباباش هست شماهم اگر دوست داشتین نظر بدین که کدوم بهترین عکسه؟

راستی نظریادتون نره...چشمک

دوستتون دارم بای...بای بای

 

 

 

لطفاادامه مطلب یادتون نره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حسنا
17 دی 91 19:45
سلام خداحفظش کنه دخملتونو.یه سوال میخواستم بدونم چرا پیشونیشو سیاه کردید؟