سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

سری اول عکس های قبل دوماهگی ساراجون

1391/7/20 0:19
نویسنده : مات سارا
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گل ساراکوچولوی من...قلب

بلخره سارا نفسم رفت تو دوماهگی ..باورک نمیشه روزها اینقدرزود بگذره ...تادیروز داشتم برای اینکه به دنیابیاد براش مطلب مینوشتم وحالا به دنیا اومده ودوماه اینقدرزود گذشت که دارم برای دوماهگیش مطلب مینویسم ...الهی فداش بشم تازه حالش کمی خوب شده وقراره هفته بعد واکسن دوماهگیش بزنم...

راستی قبلا یادتونه که گفتم تصمیم دارم عکسهای روزهای اول تولدش تا یک ماهگیش توقسمت ادامه مطلب براتون بزارم وحالا گذاشتم وخوشحال میشم راجبشون بهم نظر بدین...

فعلا دوستتون داریم...بای

دوستان عکس روزاول به دنیا آمدن سارا به دلایلی هنوزبه دستم نرسیده...به محض اینکه برایم آوردنش میزارم براتون ...

عکس روزششم تولدش بعدازاولین حمامش

اینم یک بشقاب ازحلوای مراسم حلواپزیش که مال خودم بود.

لطفا برای دیدن عکسها به ادامه مطلب برید...ممنون!

 

اینم عکس بند نافش که بعد ازده روزافتاد وگذاشتیم لای درخت خرما یکی ازباغهای بابابزرگواون درخت خرما طبق رسومات ماتاآخرمال ساراکوچولو میمونه!

 

اینم عکس وقتی به روش سنتی البته بانخ استرلیزه شدهسوراخ کردیم ودوازده روزش بود.

اینجا فقط بیست روزش بودکه من تازه میتونستم خودم بدون کمک بقیه بعضی از ککارهاشومثل تعویض پوشک وبستنش باقنداق انجام بدم...

اینم عکس سارابالباس روز عیدفطروحموم قبل پوشیدن لباش بود"این اولین لباسی بودکه برای ساراجون خریدم درست زمانی که سونوگرافی طیادمعلوم نبودکه جنسیتش واقعا دختریانه وشبهای نه ماهگی موقع خواب میزاشتم توبغلم وباهاش میخوابیدم که تامیتونست موقع حموم گریه میکردومن به مامانم کمک میکردم تازودتربشوریمش...

اینم یک خواب ناز توی بیست وچندروزگیش که یادم نیست وقتی شیرش خوردوخوابش برد دستش گذاشت روصورتش...

اینم یک عکس ازعد از قنداق کردنش .......شبیه پری دریایی وازنظرخودم مثل یک ماهی سفید

نازنازی

 

بقیه عکسها توی پستهای دیگه انشاالله....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیدا مامان پانی
15 مهر 91 2:34
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir baftanibamashin.mihanblog.com فروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل http://pani88.niniweblog.com/ وبلاگ دخترم
باران قلنبه
20 مهر 91 1:43
آخه گناه داره چقدر زود گوششو سوراخ کردین