سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

بدجورعقب موندم

1391/7/3 0:46
نویسنده : مات سارا
684 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوبم...

ساراجون من توی نیمه آخر شهریور ماه یک عالمه چیزقشنگ یادگرفته که من اصلاوقت نمیکنم بیام پشت گامپیوترم بنویسمشون ولی تندتند ثبتشون میکنم دون عکس که آپلودعکسش خیلی طول میکشه...

لیست کارهایی که یادگرفتی ساراس من...

از یکشنبه هفده ام شهریور ماه یادگرفتی بامن ومامانی (مادر بزرگت)بخندینیشخند والان باهمه لبخند میزنیلبخند.

الان منوخوب میشناسی وتامنومیبینی صداهایی مثل صدای نفس نفس درمیاری ...ولی نمیدونم چی میگی فقط میدونم داری خودتو برام لوس میکنی یا شیرمیخوایمتفکر...

ازپنجشنبه سی ام شهریور همش همه رو بانگاهات دنبال میکنیعینک بخصوص خاله ودایی کوچیکه رو بیشترنگاه میکنی..

ازشب جمعه یادگرفتی پستونگ یا موبایل بدیم دستت اونوبادستت حدود 30 ثانیه نگه داری وولش کنی وازهمون موقع عاشق موبایل مامای شدی وآهنگ خوابش...

امروز یکشنبه دوم مهریادگرفت چشمهات روبادستات بمالی ویک کاردیگه هم یادگرفتی که دستات بکنی تودهنت...

واین روزهاازشربتهایی که آقای دکتربرای شکم دردت داده بدت نگرانمیاد وقورتشون نمیدیقهر

وازحموم کردن میترسیاسترس.وازپوشک کردن فراری هستیعصبانی..

خوب فعلا تاپست بعدی بای بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهتاب
3 مهر 91 23:58
این لحظه های زندگی سارا رو بخاطر بسپار که دیگه تکرار نمیشه .
آتـــریـســـا جــون
6 مهر 91 19:19
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ