سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

37 هفتگی ات دردرونم مبارک...

1391/4/31 1:59
نویسنده : مات سارا
793 بازدید
اشتراک گذاری

 37 هفتگی ات دردرونم مبارک...ماچ

سلام به نی نی گلم سارا کوچولو...

امروز 1391/4/29تیرماه هست...

من امروز نوبت چکاب دکتر داشتم...رفتم پیش خانم دکتر نعمتی وکلی معاینه ام کرد ومشکل کم خونی که هفته پیش توی آزامایش های دوره دوم بارداری گرفته شده بود نگاه کرد وگفت خوشبختانه با مصرف دارو سروقت مشکل رفع شده...خدارو هزارمرتبه شکر میکنم که حل شد وگرنه برای تو هم ضرربود ...

بعداز اون رفتم روی تخت معاینه وصدای ضربان قلب کوچولوت که از ناحیه سمت چپ می آمدشنیدم...

ماشالله خیلی منظم ودقیق ومثل دفعه اول به محض شنیدن صدای قلبت تودلم گفتم"بسم الله"...

عاشقتم مامانی دوست داشتنی که بی صبرانه منتظردرآغوش گرفتنت هستم...وقرارشدروزشنبه آخرین سونوگرافی ات انجام بدم...خیلی دلم میخواد توعکس سونوگرافی جدید ببینم چند سانت بزرگترازقبل شدی...

درضمن خانم دکتر برای من هفته دقیق بارداری روی کاغذمشخص کرد واعلام کرد که تو37 هفته ای شدی...البته پنج روز هم بهش اضافه شده ودقیق درپایان  نیمه اول نه ماهگی ات هستم...

یعنی دوهفته بیشتر به لحظه قشنگ دیدار توبا من وبابایی نمونده...کمی اضطراب دارم ولی سعی میکنم قوی باشم وبدون بخاطر توهردردی تحمل میکنم...وتاموقع زایمان شبها چون  تاساعت 5صبح بی خوابم  میشینم توی وبلاگ ات از دقایق روزهای  پایانی برات مینویسم...! 

مادرانه دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهتاب
2 مرداد 91 19:03
ساراجونم آخر بارداری دیگه بیشتر پست بزار گلم حالا منم همراه تو منتظر نی نی خوشگلت میشم . ایشاا... چند هفته دیگه به سلامتی نی نی تو بغلت گلم
faeqeh
6 مرداد 91 18:02
salam ishala be salamaty