سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

اولین روزماه مبارک رمضان سال91

1391/5/2 1:23
نویسنده : مات سارا
961 بازدید
اشتراک گذاری

شهر رمضان الذی انزلت فیه القرآن

 

سلام ...

امروز اولین روز ماه مبارک رمضان سال 91 است واولین روزه ای است که کوچولوی من همراه من گرفته...

شاید باورت نشه الان که ساعت چهار وده قیقه بعدازظهرمیشه اما من نه تشنه هستم ونه گرسنه...

ازخداوند واقعا تشکر میکنم که به من امروزقوت داد بتونم روزه بشم چون شنیدم ثواب روزه گرفتن زن باردار خیلی بیشتر از آدم های معمولی است...

فعلا....بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

mamane Ali
2 مرداد 91 3:00
سلام ماماني .. ممنون که پیش ما اومدی .. دیگه چیزی نمونده که نینی جونو بغل کنی ..عزیزم فکر نکنم برات خوب باشه که روزه بگیری ..شاید برای شما سخت نباشه ولی همیشه دکترا میگن که 3 ماه اول و 3 ماه آخر بارداری ،روزه اصلا برای جنین خوب نیست! حجم کیسه ی آب کم میشه و مشکلات دیگه! درباره ی ثواب هم فکر نمیکنم درست باشه این حرف... چون هیچ وقت خدا راضی نیست کاری رو انجام بدیم که به ضررمون باشه .. به هر حال بهتره از دکترتون هم بپرسین .. منم لینکتون کردم
mamane Ali
2 مرداد 91 3:04
راستي من لينكدونی تون( لینک دوستان) رو نمیبینم!؟
مهتاب
2 مرداد 91 3:20
•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’`’ -----------♥ ---------♥ --------♥ ------♥ ----♥ --♥ -♥ *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸ █۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ سلام دوست عزیز . امیدوارم صحت و سلامت باشی آپ قشنگت را خواندم زیبــاو دلنشین بود .براستی باید بگویم شما هم وب خیلی زیبای داری برایت تبریک مگویم █۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸ -♥ --♥ ----♥ ------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ •’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’ سارا جون من لینکت کردم .به جمع دوستان من خوش آمدی گلم
مهتاب
3 مرداد 91 1:30
وای پس چیزی نمونده سارا جون من خیلی نی نی تو نینی وبلاگ دیدم که با مامانشون منتظر شدم تا به دنیا اومدن همه پسر بودن نی نی شما چطور . سارا جون قول بده وقتی نی نی به دنیا اومد عکسشو زود بزاری باشه جونم
♥ مامان آینده ♥
3 مرداد 91 3:20
سلام به سارا خانوم !!مامانی مهربون....! خوبین؟!نی نی خوبه؟! طاعات و عباداتتون قبول باشه..... ممنونم که به وبلاگم اومدی مهربون.... انشالله این چند هفته باقیمانده رو به سلامتی سپری کنی و نی نی نازت سارا کوچولو رو محکم توی بغلت بگیری و با تموم وجود احساس خوشبختی کنی باز هم به دیدنم بیا دوست گلم.... راستی عکسها هیچ کدوم باز نشدن! بهتره از آپلود خود سایت استفاده کنید....
مامان ستایش و ساجده
3 مرداد 91 15:19
سلام عزیزم به امید خدا همه با هم زمینی شدن کوچولومون رو جشن میگیریم پیشاپیش ورودش به این دنیا مبارک انشاالله خوش قدم باشه منم با افتخار لینکتون میکنم برا ما هم تو ماه رمضون دعا کن عباداتت قبول باشه عزیزم موفق باشی
آرزو مامان نیکی
4 مرداد 91 7:39
قبول باشه خانمی واسه ما هم دعا کن