سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

زندگي توقع نيست

1392/9/13 10:33
نویسنده : مات سارا
583 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا....

والا مدتيه كه اينترنت داخل منزل نداريم من بيشتر از طريق كافينت آپديت ميكنم...وتمام ريزه كاري هارو مينويسم تا چيزي از قلم جانمونه ويا نكنه خاطرات دخترم فراموش بشه...انگار وظيفه شده برام...وظيفه اي كه سارا توشكممم بود بهش بايد پايبن ميشدم وتاآخر پاي نوشتن خاطاتش حداقل تازماني كه خودش توانايي نوشتن داشته باشه وايستام...

ولي مدتيه با اينكه به وبلاگهاي زياي سرميزنم وهمش نظر ميدم متوجه شدم آمار بازديد وبلاگمون خوبه  ولي چرا دوستان كم لطفي ميكنن ونظر نميدن....شايد توقع من زياده شايد مطالب جذاب نيست...

 

به هرحال از اين به بعد تصميم دارم فقط وفقط براي سارا بنويسم ونظرات دوستاني كه به ماسرميزنن احترام ميگذارم...ولي هدفم فقط وفقط نوشتن خاطرات سارا وكارهاي قشنگش وخاطرات خاص زندگيش درج ميكنم...ودر اين راه دوستان عزيزي كه به وب ما ميان ونظرات قشنگشون مينويسن واقعا از ته قلب تشكر ميكنم...

 

بايد بفهميم زندگي فقط لذت بردن از خوشبختي خود وديگران است....وداشتن كوچكترين توقع يعني تو براي خودت زندگي نميكني بلكه براي دل ديگران داري زندگي ميكني...!پس هميشه خودت باش وبراي خودت وعزيزترين كسانت زندگي كن وبهشون روحيه بده...!قلبقلبقلب

 

اين خلاصه هاي زندگي تنها فرزندم درج ميكنه تا روزگاري بفهمه مادرش چقدر دوستش داشته وكودكي اش رو لحظه به لحظه براش مصور كرده تا بفهمه چطور بزرگ شده وچطور ياد گرفته روي پاي خودش بايسته....

فدايت بشوم دخترم...همه زندگيم...تولد دوباره من...از جنس من...ساراي ناب وتكم....!

 

بگذريم...!

 

 

راستي نفسم چندروز پيش رفتيم ديدن پسر دختر ختله من زرينه خانم كه پسرش بخاطر قلبش عمل كرده بودن...واي خداي من توي اين دوهفته همش رفتيم ديدن آدم هاي بيمار...آه خدايا سلامتي رو براي همه آروز ميكنم....دلم از اين بابت بدجور گرفته...

البته وقتي وارد حياط خونه شون شديم با چيز جالب مواجه شديم...تا درباز شد كلي صداي غار غار درآومد...آره عزيزم اين صداي غاز هاي دختر خاله بود كه اولين بار از نزديك دوتاشون ديدي وكلي ذوق كردي وكلي هم ترسيدي وتا آخر دم در خونه نشستي ونگاهشون كردي ....خلاصه كلي خوشت اومد...

 

 

خيلي وقت بود ميخواستم از نماز خوندنت عكس بگيرم كه نميذاشتي اما ديشب وقتي نماز اعشا ميخواستم بخونم اومدي كنارم ومثل هميشه يك جانماز براي تو پهن كردم وتو سرتو ميگرفتي بالا وبلند ميگفتي (( لا اله الا الله...لال اله ))..مثلا داشتي نماز ميخوندي ولي نذاشتي از صحنه سجده كردنت عكس بگيرم...چون سريع اين كار ميكردي ولي اين دوتا عكس گرفتم..انشالله هميشه با خدا ونماز باشي نفسم زنگيم...

اينم از نحوه سريع سجده كردنت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرمينا
14 آذر 92 12:12
سلام عزيزم اول يه چيزي بگم در باره نظر دادن دوستان .من كه خودم به شخصه بيشتر براي دوستان وب خودم نظر ميزارم در صورتي كه به وبهاي زيادي سر ميزنم . يا نظر خاصي ندارم و يا اينكه فرصتش رو و يا حوصله اينكه بخوام واسه همه نظر بزارم رو ندارم فكر ميكنم بقيه هم همينطور باشن .يه مواقعي وب خودم 200نفر رو بازديد دارم ولي هيچ نظري نميگيرم .پس ناراحت نباش عزيزم. آرمينا هم هر موقع سجاده يا مهر ميبينه پا ميشه به نماز خوندن .خيلي شيرين اينكار رو انجام ميدن سارا جون رو ببوس فدای آرمیناجون بشم من...عزیز خاله
مامان آوا
17 آذر 92 9:05
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سلامممممممممممممممممممممممممممممممم دختر تو کجایی؟بابا کم پیدا که خوبه داری محو میش ها!!!!!!!!!! دلم حسابی براتون تنگ شده کجایین بابا حداقل میومدین خبر میدادین کجایین عزیزم خوبین؟خوشین؟بابایی خوبه؟ چه خبرا؟ سارا جونم چطوره؟ماشالله حسابی واسه خودش خانوم شده ها شما چیکار میکنی خانمی گل بازم بیا بهمون سر بزن دیگه از این بیمعرفت بازیها در نیار میبوسمتون در پناه حق
مات سارا
پاسخ
ممنون عزیزم ..دل منم وایتون یک زره شده ..اما چه کنم با نداشتن اینترنت...تا بتونم سرمیزنم دوست عزیزمآواجونببوس
مامان آرمينا
29 آذر 92 23:21
سلام عزيزم خوبيد هنوز اينترنتتون وصل نشده ؟نگرانتون شدم سارا جون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مات سارا
پاسخ
سلام...مرسی گلم ...فعلا که ول معطلیم ...دیگه قراره شکایت مخابرات شهرمون به فرمانداری بزنیم که اینقدراذیتمون کردن...
مامان آوا
30 آذر 92 10:16
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مامان گل خوبی عزیزم سارا جونم چطوره؟راستی اسمت چیه من همش فکر میکنم اسم خودت سارا باشه من که مژده هستم عزیزم یلداتون رویایی باشه گل نازم
مات سارا
پاسخ
ممنون ازلطف ومهرباتی ات...اسم نی نی من که الان یک سال نیمه شده سارا کوچولوهست..
مامان آوا
1 دی 92 9:57