سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

سارا وكالسه جديدش

1392/6/28 10:46
نویسنده : مات سارا
886 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

مدتي بود دلم ميخواست سارا ببرم بيرون از خونه تا بامحيط بيشتر آشنا بشه وهمه چيز خودش از نزديك ببينه آخه مامانم اينقدربه سارا حساس هست كه يك سال از سنش ميگزره من كمتربردمش بيرون البته چندباري فقط پارك فقط رفته وچندباري هم به طبيعت ولي با حال واحوال مريض برگشتيم خونه ومامان حساسترشد...هفته پيش كه رفتيم توكوچه پياده روي متوجه شدم سارا عاشق بيرون ازخونه هست ودنبال كشف چيزهاي جديده ...باخودم فكركردم چطوره برنامه اش عوض كنم وبجاي نشستن جلوتلوزيون وبازي با تبلت وموبايل ببرمش هواخوريييي...اماكجابود هواي عالي ومطبوع توسيستان وبلوچستان؟...اينجا اينقدرهواگرمه كه فقط كافيه يك ساعت بري بيرون واسه پياده روي صددرصد با حالت تهوع وسرگيجه شديد مياي خونه تا دوروز ميوفتي توخونه جلوكولرگازي واسپيلت چون حتي اينجا خيلي كم ازكولرآبي استفاده ميكنن چون اصلا جوابگوگرما نيست....اما باين حال من هيچ وقت حاضرنيستم آب وهواي شهرم وخاكش با هيچ جاي دنيا عوض كنم ....قلب

طي يك بررسي دوروزه متوجه شدم هواي ايرانشهر از ساعت پنج به بعد تا يازده شب براي پياده روي وگردش خوبه....

مدتها بود دلم ميخواست يك كالسكه واسه سارا بخرم اما هميشه خانواده ميگفت توي گرماي اينجافايده نداره الكي نخر وپولت دورنريز....البته باتوجه به خوب شدن هواديدم كه اگرهرروز بعداز ظهراز ساعت پنج به بعد بريم گردش وپياده روي پس خريدن كالسكه خيلي هم عاليه وبه دست من كه غده كيست استخواني داره براي بغل كردن سارا جون لطمه وارد نميكنه...خلاصه رفتم يك كالسكه خريدم...وشب اول رفتيم پارك كنارخونه مون وشب دوم رفتم خونه خاله چون زياد دور نيست از خونه ما....وشب هم هواخوب بود...اين هم عكسهاش وسارا ازهمون اول خودش باهاش وفق داد وناسازگاري نكرد...

 

 

راستي فراموش نشه بگم خان كوچولوهاي كه درعكس هاي بالا باسارا هستن دخترخاله هاي بنده ان كه عاشق ساراهستن وسارا هم عاشق شون وخوب ميشناستشونماچ ودورگه بلوچ وخراساني اند يعني شوهرخاله من خراساني ميباشد...

بزراريد از شب پنجم وششم وهفتم قصه گويي سارا بگم:

سارا تا اين جا هرشب قصه گوش ميده وباعث شده منم هرروز يك ساعتي مطالعه خاص داشتهخ باشم وموقع خواب سارا جون براش بخونم....واقعا خوشحالم كه سارا باعث شده من بيشترمطالعه كنم....اميدوارم روي تربيت سارا اثر خاصي داشته باشه وديشب اتفاقا علاوه برقصه گفتن راجب حيوانات داخل قصه بخصوص خرگوش قصه براش توضيح دادم وبراش گفتم كه خرگوش چه نوع حيواني است وكجا زندگي ميكنه وچي ميخوره واون هم زيباوباآرامش گوش داد وخوابي...قصه ما به سر رسيد وكلاغه به خونه اش نرسيد...

 

 

 

 عزيزم منم قول ميدم مامان خوبي باشم وبراي تربيت وفرهنگ وسواد تو نهايت تلاشم بكنم...دوستت دارم تولد دوباره من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نی نی وان
28 شهریور 92 10:13
سلام
چه کار خوبی کردی که کالسکه خریدی،
من عاشق اسم سارام چون اسم خودمم ساراست الهی زنده باشه،مام همسایگی شما زندگی می کنیم بندرعباس.


مرسی عزیزم...منم عاشق همه ساراهای دنیا هستم...راستی هرکاری میکنم وبتون باز نمیشه؟میشه دوباره آدرس بفرستین
معصوم/مامان جان جان فاطمه
28 شهریور 92 13:03
عزيزم كالسكه خوشگلت مبارك حالا توش راحتي؟ واقعا اونجا اينقدر گرمه؟اخه خب ما هم چون اينجا كنار دريا هستيم هوا شرجي هستش ولي به اين افتضاحي كه ميگي نيست چه خوبه كه سارا به كتاب داستان علاقه داره ،فاطمه كه فقط دوست داره كتاب ها رو بخوره
مامان آوا
28 شهریور 92 16:50
سلام مامانی خوبین؟خوب کاری کردی واسش کالسکه خریدی .هم اینکه دیگه بغلش نمیکنی و هم خودش خسته نمیشه.خوب کاری کردی بردیش بیرون وتابش دادی بچه ها خیلی احتیاج به تفریح وگردش دارن مث خود ما اگ یه روز بیرون نریم چقد دلمون میگیره.اگه بچه رو محدود به توی خونه موندن کنب نتیجه ش همین میشه که با یه گرد وخاک اسهال میشه با یه تغیر فصل سرما میخوره یا دچار گرمازدگی میشه منم خودم خوزستانی ام ولی آوارو با همه جور آب و هوایی سازگار کردم خداروشکر چشمش نزنم توی این 3 سال ونیم شاید 5 یا 6 بار بیشتر مریض نشد.درست مامانت خیر و صلاح بچه رو میخواد ولی میدونی که بچه هم بچه های قدیم اگه وارد اجتماع نشن خجالتی وکم رو میشن که خود آدم هم حرصش در میاد خلاصه سرتونو درد نیارم سارا جونمو ببوس

مامان ترانه و برنا
2 مهر 92 10:06
مبارکا باشید چه کار خوبی میکنی گردش عالیه
مامان پارمیدا
4 مهر 92 10:18
خیلی کار خوبی کردید که کالسکه خریدید حتی اگه فقط چند ماه پاییز رو که اونجا هوا خوبه بتونید ازش استفاده کنید بازهم ارزش شادی کردن دخملی رو داره از عکساش معلومه چقدر خوشش اومده عزیزدلم
مامان آرمينا
9 مهر 92 0:08
كار خيلي خوبي كردي مبارك باشه
مامان الینا جونی
10 مهر 92 7:18
مبارکت باشه سارا جون کالسکه ناززززت
سجاد
15 مهر 92 23:16
سلام . روز جهانی کودک مبارک . هدیه ای ناقابل از طرف سجادکوچولو واسه دوستان خوبش به مناسبت روز کودک .