سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

روز دخترمبارک ساراجون

1392/6/15 18:23
نویسنده : مات سارا
595 بازدید
اشتراک گذاری

دلم اسیر کمند نگاه دختر ماه
نشسته چشم سپیدم به راه دختر ماه

هزار هزار ستاره در آسمان خندان
چه با شکوه و فر است این سپاه دختر ماه

چه طالع است مرا داده اند این لشکر
تنم اسیر دل و دل تباه دختر ماه

ز شام تا به سحر چون چراغ میسوزم
گرفته دامن ما گویی آه دختر ماه

اگر چه فاصله ای بین ماست میدانم
فتاده ایم به قلب سیاه دختر ماه

شاعر: مهرداد شبیری

دخترم آرامشم

نفس تاز هام

تولد دوباره ام

ازجنس من

تکرارمن

جبران من

روزدختر مبارکت باد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سونیا
15 شهریور 92 18:46
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم

میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . .

روز دختربر سارا جون مبارک



مرسی
مامان ترانه و برنا
15 شهریور 92 19:20
روزت مبارکه گل زیبای هستی


مرسی
سجاد
16 شهریور 92 1:36
هدیه مستربین به کوچولوهای بردسکنی ...
زهرا مامان مه سما
16 شهریور 92 11:01
عزیزم عشقم روزت مبارک دختر نازم


مرسی
مامان پارمیدا
17 شهریور 92 14:50
روزت مبارک خانم کوچولوی ناز


مرسی
رضوان مامان رادین
17 شهریور 92 23:54
فرشته کوچولو روزت مبارک


مرسی
معصوم/مامان جان جان فاطمه
18 شهریور 92 16:27
با تاخير ...
روز دختر به سارا جون يكي يكدونه خونه مامان و باباش مبارك


مرسی
فاطمه
19 شهریور 92 21:47
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید
و همچنین یه کتاب از عکساش
به من یه سربزنید منتظرم



مامان آرمينا
19 شهریور 92 23:34
من و آرمينا روزت رو تبريك ميگيم عزيزم (البته با تاخير)


مرسی عزیز
مامان ستایش و ساجده
23 شهریور 92 12:01
سلام خوشگل خاله من فدای اون نگاه مهربون و نازت بشم چه خوشمل شدی زرد هم بهت میادا شیطون
دوست داررررررررررررررررررررررم بووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووس
مرسی که به ماهم سر زدی


ممنون خاله جون