سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

نبض زندگی ام

1392/6/4 16:30
نویسنده : مات سارا
706 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

دخترکم ...نبض وجودم....

تولد دوباره من ....

از جنس من...

جبران من...

آرامش من...

هرچه دروصف نازنین ات بگویم برایم کم است....

نمیدانم خداوند برای کدامین کار نیکم بعد چهار سال زندگی مشترک تورا به من داد....

 

توچه غریبانه  وارد زندگی ام شدی وچه التماسانه نه ماه دردرونم تقلا کردی....ویک سال تمام باصدای خنده وگریه هایت زندگی من را رنگین ترکردی....

 

شیرین زبانیهایت...علایقت...شیطنت هایت...همه وهمه برای همیشه درذهنم باقیست وتا ابد برایم درهرسنی که باشی همان کوچولوی مامانی هستی....

 

آه به که بگویم نبض زندگی ام ....قلب زندگی ام فقط تویی...امید ام برای شادکامی تویی...توگلچین خدابرایم هستی...تورااگربه من دنیاهارا بدهندوبگویند کلیدخوشبختی دوجهان وجاودانگی را به تو میدهیم بجایش دخترت رابه مابده  هرگزاین کار رانخواهم کرد....

اگرصدها باردوباره متولد شوم بازهم ازته قلبم دعامیکنم که مادرفقط توباشم وتنها تودرزندگی مرا مادرصدابزنی...تنها توای قلب زندگی ام...تنها تو

 

خدای مهربانم...خدای نازنینم...خدای بزرگ وبخشنده ام ...ممنون این فرشته کوچک را درزندگی ام مانند نورتابانی قرار دادی تا چراغ زندگی ام باشد...ممنون بخاطراینکه همه میگویند دخترکم شبیحه من است ونگاه چشمان کمانی اش نگاه من است وهرطرف خبراز وجوددوباره من را درزمین میدهد وثابت میکند از جنس من است وتولد دوباره من...دعایم این است اورا برایم سالم نگه دار ومن را درکنارش خوشبخت....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)