سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

اولین قدم واولین دندان درروز اول رمضان

1392/4/20 15:22
نویسنده : مات سارا
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...

 


امروزدومین روز ماه مبارک رمضان دختر قشنگم...دیروز رفتم وبلاگ آرمیتا جون دیدم وبا یک چیز قشنگ مواجه شدم دیدم مامان آرمیتا یک شعرقطعه زیبا از ویژگی های رمضان نوشته بودالبته منم بدم نیومد یک درس بزرگ ازش بگیرم وراجب رمضان بنویسم برات...

 

فقط در یک کلام بدون که رمضان ازنظرمامانی یعنی :

ر یعنی رهایی از مادیات...م یعنی محبت به نفس ...ض یعنی ضیافت معنوی...الف یعنی ایمان واقعی...نون یعنی نیکی به خود وخلق

 

انشالله ماهی باشد برای بخشش گناهان من وهمه ی آنانی که التماس دعاگفتن.

 

حالا بزار نفس زندگیم برات بگم که تو معجزهی خدابرایم درماه مبارک رمضان پارسال بودی ودرست دردهم رمضان وروز فرخنده دوشنبه به دنیا اومدی ودیروز برای اولین بار در روز اول ماه رمضان دلبندم اولین قدم هایت واولین ایستادن بدون کمک بزرگترها برداشتی وثابت کردی توان بلند شدن از زمین بدون کمک من یا بابایی داری وامروز در روز دوم ماه مبارک رمضان متوجه شدم که یک دانه مروزارید قشنگ وزیبا در لثه های نازکت جای گرفته ونشان دهنده این است که مامانی سارا دخترت درحال بزرگ شدن است وبه عنوان یک انسان سالم مرحله رشد خود را به موقع گذرانده وخدارا هزار مرتبه شکر میکنم که دخترم رشد طبیعی خود را دارد ....خدایا شکرت خدایا هزار بار شکرت....

 

وامروز ظهر من ازخواب بلند کردی وبهم نشون دادی که میتونی خودت بایستی اما تلپ افتادی وخندیدی...بعد که متوجه دندانت شدم ازاون موقع دیگه نمیزلری دهنت نگاه کنم اما اینقدرخوشحالی اصلا یکجا بند نمیشی هی میری این ورهی میری اون ور

 

ویک خبر خوش دیگه بچه عمه فرشته به دنیا اومده باید امشب بعد افطار شیک وپیکت کنم بریم دیدن نی نی کوچولو خودش...مثل اینکه نی نی یک پسر خوشگلهبه سلامتی..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عاطفه
20 تیر 92 15:34
ای جانم مبارک باشه خشگل خالهههههههه
مامان حسنا
20 تیر 92 17:18
سلام عزیزم... ماه رمضون مبارک ماشالا به این سارا خانوم که راه افتاده مامان ی بیشتر پیشمون بیا
مریم (مامان آندیا)
20 تیر 92 19:30
راستش خودم درست کردم و چاپ کردم...همش کار خودمه عزیزززم
مامان آرمينا
20 تیر 92 23:39
مبارك باشه اولين قدم برداشتن و اولين مرواريدت
عزيزم خوشحال ميشم با هم دوست باشيم من شما رو لينك ميكنم


.............................................
جواب مامان سارا:
سلام مامان آرمینا راستی گلم آدرس وبت اصلا باز نمیکنه من چطور لینکت کنم...دوباره بفرستی برام چون دوستی شمابرام یک افتخاره گلم