سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

برگشتیم وباصدها خاطره زیبای زندگی

1391/9/30 18:27
نویسنده : مات سارا
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان ...

سلام به عطوفت سرمای زمستان توی راه...هرچندان تو شهرما هوا زیاد سرد نمیشه..

من وسارا با کلی خاطره برگشتیم ولی من همچنان مشکل عکس دارم چون موبایلم عکسها رو وارونه میگیره وخوب آپلود نمیشن وبعد از مدتها میبینم توی وبلاگ نیستن....پس مجبورم بدون ویرایش توسز خودسایت نی نی وبلاگ آپلودوشون کنم....اینم عکسهای عقب مانده سارا از دوماهگی تا چهارماهگی!

این عکسها مال پایان دوماهگیشه ...

اینجا برای اولین بار یاد گرفت به آهنگ موبایل گوش بده وعاشق موبایل مامان بزرگ شد ومحمک زیر بغلش گرفتش

اینجا برای اولین بار توی تشک بازیش گذاشتیمش وکلی ذوق کرد تقریبا سه ماهش بود

اینجا هم دخترم باگلوبند مامانی شبیحه پرنسس ها شد...(سه ماهگی)

خوابهای عسلی وشیرین دخملییییییییی

سارا جون نگاه های قشنگش به مامانی درحالتهای مختلف

و این هم یک پست شلخته پلخته سبز

فعلا  تابای بایاینجا بای...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 91 21:52
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان درسا
1 دی 91 17:19
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه آدرسی که نوشتم برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
مامان حسنا
17 دی 91 14:07
سلام عزیزم من زاهدانیم خوشحال میشم باهم اشنا بشیم و به وبلاگ دختر منم بیای
نرگس مامان باران
19 دی 91 7:13
سلام دوست من من یه دختر خیلی ناز دارم که تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده وخیلی دلش میخواد اول بشه زحمت میکشی به وبمون بیایی وتو قسمت پست ثابت ادرس مستقیم اتلیه رو گذاشتم به دخملم باران مظفری امتیاز 5 رو بدی بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد مرسی منتظر رای شما هستمااااااااااااا یاران قول میده 30 ثانیه بیشتر وقتتون رو نگیره فقط تا 20 دی میشه رای داد فقط تا 12 امشب مهلت دارین اگر قبلا رای دادین بازم میتونید رای بدید ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5