سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

ساراگلی کچل شد

1391/6/16 23:24
نویسنده : مات سارا
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوب من

دیروز چهارشنبه بلخره ما اولین موهای ساراجون تراشیدیم...سارا بازهم اول تاآخرکارخواب بود وماتونستیم راحت موهای سارا بتراشیم...الان کلی هم قیافه اش تغییر کرده وانگار اصلا سارای من نیست...یک جورهایی بامزه شده عین عروسکهای پلاستیکی....

اینم عکس دخترمثل گلم موقع سرتراشیدنش

اینم عکسهای سارا بعد ازیک حموم حسابی

 

وگاهی هم روسرش هدهای پارچه ای میزاشتم تاخوشگل بشه اماآخرتیپ پلنگی شده بود

 

الهی فداش بشم اصلا نمیذاشت پستونک ازدهنش بردارم تا عکسش قشنگتردربیاد

خوب خاطره امروزهم تموم شد وبقیه بمونه تو پستهای بعدی...

دوستون دارم بایقلببای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهتاب (مامان خانمی
17 شهریور 91 13:03
خیلی ناز شده بدون مو هم زیباست راستی سارا رو قنداق میکنی خیلی جالب اذیت نمیشه ؟ برات سخت نیست؟
mamane Ali
17 شهریور 91 15:34
چرا موهاشو تراشیدین؟
مامان ستایش و ساجده
18 شهریور 91 0:42
سلام به رو ماهت عزیز خاله خوش اومدی به دنیای خودت چه ناز شدی تو این عکسا مامانی حتما برا گل دخترمون اسپند یادت نره بوسسسسسسسسسسس بوسسسسسسسس بوسسسسسسسسسسسسسسسس
ام معز
19 شهریور 91 15:17
سلام ماشالله چه نانازی هست این دخترتون. هنوز هیچی نشده بهش پستونک میدی مامان بد؟؟؟
مامان سونیا
19 شهریور 91 17:59
ماشاالله به گل دختر عافیت باشه چقدر ناز شده بعد حموم خوشگل خانم
زینب السادات(مامان تسنیم)
23 شهریور 91 13:46
همه مردادی ها گلن فقط حواست باشه که دوست دارم همیشه رییس باشیم من هم متولد 7 مردادم
faeqeh
26 شهریور 91 14:57
عزیزمممممممم همیشه به گردش