سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

39 هفتگی ات مبارک

1391/5/8 0:27
نویسنده : مات سارا
787 بازدید
اشتراک گذاری

٣٩ هفتگی ات مبارک:قلب

سلام کوچولوی من ....امروز شنبه 7/5/91 مرداد ماه است...

همه روزه هستن وهواخیلی گرمه وروزها طولانی...انشالله نمازوروزه های همه قبول باشه...

امروز تو درست رفتی توی 39 هفتگی ات...واقعا خوشحالم که چیزی به دیدارمن وتو نمونده واز همه مهمتر دیگه طاقتم انگارسر اومده ...هرروز انگار مثل هزار سال می گذره ولی چکار میشه کرد باید بشینیم تا گذر زمان مارو به هم برسونه...و من مطمعنم تو هم اون بالا بالاها توی آسمون هابیشتر از من بی طاقت شدی ومنتظری بیای آغوش مامان جان...


اما همه میگن الان طبیعیه که اینقدر زوددوست داری به دنیا بیاد ولی وقتی به دنیا بیاد وتو شبها تاصبح وروزوها بیخوابی بکشی از دست گریه های بچه ات اونوقت دلت برای روزهای قبل زایمان تنگ میشه...

الان هرروز کارم شده ورزش دوران بارداری وپیاده روی وتمرین نحوه زایمان صحیح وخواندن مطالب مربوط نحوه زایمان وونگهداری یک بچه سالم تا درآینده دچارمشکل نشم...

بلخره دارم روزهای پایانی سپری میکنم...شبها هم قبل خواب همش باهات حذف میزنم ونوازشت میکنم وتو هم بالگدهای کوچولوت که مثل سابق تند نیست جواب حرفهای منو میدی...

باخودم عهد بستم که تو تولد دوباره من باشی وکارهایی که من نتونستم انجام بدم یا چیزی که من نتونستم بشم ویا کارهایی که من نکردم باتوجبران کنم ومعنای واقعی زندگی درست وسالم بهت یاد بدم...وتوی این راه ازخداکمک خواستم ...دوستت دارم قلب ...درانتطار صورت زیبایت هستم بی صبرانهماچ...

 

 

ودرآخر التماس دعا از دوستان...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

رضوان
8 مرداد 91 16:52
بسلامتی ان شاا... صورت ماهشو تا چند روز دیگه میبینی. راستی برادر دوست صمیمی من قراره با دختر زاهدانی ازدواج کنه.شما اگه تونستید کمی از رسم و رسومات ازدواج هم برامون بگین. ممنون .
مهتاب
8 مرداد 91 22:44
عاقبت در یک شب از شب های دور کودک من پا به دنیا می نهد آن زمان بر من خدای مهربان نام شور انگیز مادر می نهد بینمش روزی که طفلم همچو گل در میان بسترش خوابیده است بوی او چون عطر پیک یاس ها در مشام جان من پیچیده است پیکرش را می فشارم در برم گویمش چشمان خود را باز کن همچو عشق پاک من جاویدباش در کنارم زندگی آغاز کن سارا جون بی صبرانه منتظر دیدن پری نازت هستم . مواظب خودت باش گلم
مهدی کوچولو
9 مرداد 91 1:05
سلام از آشناییتون خیلی خوشحالم حلوای قشنگی گذاشتید دلم خواستبه امید خدا نی نیتون صحیح و سالم به دنیا میاد اصلا به حرف این و اون گوش ندید اگه طبق یه رژیم غذایی خوب غذا بخورید و از بعضی چیزا پرهیز کنید یه نی نی آروم و یه استراحت راحت دارید.مهدی خان وقتی نوزاد بود اینقدر خواب بود که من حوصله ام سر میرفت ولی حالا جبران میکنه
خاله جون
9 مرداد 91 17:05
سلام طاعاتتون قبول و التماس دعا امیدوارم این روز های پایانی رو به خوبی و خوشی سپری کنید
نایسل خانم
10 مرداد 91 15:05
مرسی عزیززز دلممم قربونت برم به فکرمیمرسی وامدی حرفت خیلی
نایسل خانم
10 مرداد 91 15:06
حرفت خیلی ارومم کردد واقعا باید خدا خوادد مرسی
آتـــریــســا جــون
11 مرداد 91 8:41
بـه غـضـنـفـر مـيـگـن تـو كـه روزه نـمـيـگـيـری چـرا سـحـری مـيـخـوری ؟؟؟ مـيـگـه نـمـاز كـه نـمـيـخـونـم ، روزه كـه نـمـيـگـرم ، سـحـری هـم نـخـورم ؟؟؟ بــابــا مـگـه مـن كـافـرم !!! ...
آتـــریــســا جــون
11 مرداد 91 8:45
وای چـه بـامـزه و دوسـت داشـتـنـی بـرای بـچـه ای کـه دنـیـا نـیـومـد وبـلاگ درسـت کـردی خـیـلـی بـاحـالـه راسـتـشـو بـخـوای خـیـلـی دوسـت دارم هـر چـه زودتـر نـی نـی چـوچـولـوت رو بـبـیـنـم راسـتـی خـالـه جـون بـیـا پـیـشـم مـنـتـظـرتـم
رضوان
11 مرداد 91 17:52
39 هفتگیت مبارک فرشته کوچولو.ممنون بخاطر توضیحاتی که از مجالس عروسیتون دادین.ان شا ا... نی نی کوچولو صحیح و سالم میاد تو بغلت.دیگه چیزی نمونده
مهتاب
11 مرداد 91 18:19
ساراجون حالت خوبه نینی قشنگت چطور خوبه نکنه میخواد زودتر بیا بغلت اگه خوبی بمن سربزن
مامان ریحان عسلی
12 مرداد 91 18:18
سلام 39 هفته ایی یا 29 چون با سن بالای وبت هم خونی نداره ایشالا که این روزا هم به خوبی سپری میشه
♥ مامان آینده ♥
14 مرداد 91 4:45
سلام خانومی! خوبی؟! سارا جون خوبه؟! چه قشنگ با نی نی حرف زدی....... انشالله روزها تند و تند بگذرن به سلامتی و به راحتی زایمان کنی و بتونی نی نی نازتو در اغوش بگیری
مهتاب
17 مرداد 91 19:02
از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد … امشب چشمانم را با آب توبه می شویم و کلام قرآن در دهانم می ریزم تا خواب چشمانم را نیازآرد … *** *.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***__درشب قدر و هنگامه_____*** _***____نیایش پرودگار مهربان__*** __***__منو هم فراموش نکن___*** ___***___محتاجیم به دعا ___*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 23:15
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
سپیده
27 مرداد 91 22:48
ماشالله. خدا حفظش کنه.