سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

رسم حلوا پزی به هنگام تولد بچه

1391/5/5 13:06
نویسنده : مات سارا
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دوستان گلم...قلب

بخاطر استقبال خوب شما از رسومات منطقه ما مخصوصا سبد سنتی من یک رسم دیگر که خیلی مهم است میخوام براتون توضیح بدم...

وقتی در استان ما بچه ای به دنیا بیاد صددرصد اهالی خانه هرروز تا یکی دوهفته حلوا درست می کنند واغلب حلوا "کوفته"که تقریبا شبیح حلوا  "کاچی" است ودرکنار شیرینی هاباآن ازمهمان ها پذیرایی میشود...گاهی اگر اتفاقی صاحب خانه یادش برود حلوا درست کند بعضی مهمانها خودشان از صاحب خانه درخواست می کنند وصاحب خانه با اشتیاق قبول می کند... این رسم حلواپزی خیلی مهم وبا اهمیته...

منم قول میدم اولین حلوا پزی که بعد از به دنیاآمدن دخترم انجام شد ازش عکس بگیرم وتووبلاگ بزارم براتون...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نایسل خانم
5 مرداد 91 13:13
وای چه حلوای خوشگلییییییییییییییییییییی چه رسم جالبی ایشاال به خوبی خوشی نی نی ات دنیا بیاد
مامان امیرحسین
5 مرداد 91 13:22
خیلی قشنگه هم این حلوا هم اون سبده مبارکه دختر گلتون باشه
mamane Ali
5 مرداد 91 15:12
چه رسم جالبی .. من مهندسی نرم افزار کامپیوتر میخونم ..4 ترم خوندم و الان به خاطر علی کوچولوم تو مرخصی هستم شما چی؟
رضوان مامان رادین
6 مرداد 91 1:21
سلام عزیزم چه رسم جالبی دارید از پیشنهادت ممنون، من خودم php کار میکنم ولی مگه این پسره میذاره وقت آزاد داشته باشم. مواظب خودتو نی نی باش
مامان ریحان عسلی
6 مرداد 91 2:26
سلام چه رسم خوبی حتما هم که خوشمزه ست بی صبرانه منتظریم
مامان ستایش و ساجده
6 مرداد 91 11:20
سلام چه رسم خوشمزه و شیرینی طراحی قالب هم خیلی قشنگه مبارک باشه قالب نو
آرزو مامان نیکی
6 مرداد 91 14:08
جه جالب دلم خواست قالب وبلاپتم خیلی نازه عالیه
لاتحزن
6 مرداد 91 15:13
ܓ۩ܓ۩ܓ۩ܓ۩ܓ۩ܓ۩ سلام بر ام سارا خواهر سردبیر مجله حوزه علمیه سپاس از شما و برادر محترمتون امیدوارم هر چه زودتر خبر راه اندازی دوباره مجله رو به ما مژده بدید الله از ما و شما راضی باشه التماس دعا
faeqeh
6 مرداد 91 18:00
چه حلواییییییییییییییی چه باسلیقه
مهتاب
8 مرداد 91 22:33
چه رسم شیرینی خیلی جالبه