سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

سارا تولد دوباره من

دلتنگیم

1393/2/8 20:11
نویسنده : مات سارا
552 بازدید
اشتراک گذاری

قلببه نام خداوندی که بهترین ها را بهم هدیه دادقلب

 

سلام به همه ی دوستان خوبمون که همیشه به یاد ماهستن وهمیشه به ماسرمیزنن...الان که مدت طولانی هست که اینترنت نداریم ومن هم بدجور درگیر پروژه دانشگاهی ام هستم خیلی کمتر وقت میکنم بیام نت ...البته نت داخل کفی نت....امشب اومدم خونه دایی جون گفتم از عکسهای جدید سارا بزارم اما متاسفانه کامپیوترشون میموری نمیخونه...اما یک کم از خاطراتش رو همینجوری مینویسم....

 

سارا الان دقیق یک سال ونه ماهش شده وخیلی فضول وباهوش وبانمک...و کلی شکر میریزه باحرفهای قشنگش توخونه...الان کمترتوکلمات گیر میکنه وهرچی بگم تکرار میکنه حتی اگه با یکی دیگه حرف یزنم اون هم تکرار میکنه ...مثلا یک روز داشتم باهاش به زبان بلوچی حرف میزدم وگفتم::"ندرو..(یعنی فدات بشم)اون هم برداشت بهم گفت:ندری....(یعنی فدایی)"زبان...بعدش کلی خندیدم ..البته بچه ام منظور نداشت فقط میخواست حرف مامانش تکرار کنه که اینجور عذاب دراومد....

از کارهای جدیدت که الان خودت انجام میدی بگم که:

1-الان راحت کفش ودمپایی میپوشی بدون کمک من....البته تبدیل به یک سرگرمی شده براشت ..هرروز میری جاکفشی باز میکنی کفشهای پاشنه بلند من میپوشی وکلی توحیاط برای خودت میچرخی....

2-حالا یاد گرفتی هروقت از خواب بیداربشی گریه نکنی وخودت بیای دنبالم توی اتاقها...

3-دیگه از مسواک انگشتی استفاده نمیکنی وبرات یک مسواک واقعی خریدم وخودت هرروز بامن مسواک میزنی وخداروشکر عین حرفه ای ها این کار میکنی وواقعا بهت افتخار میکنم هرچیز زود یاد میگیری ...البته روزهای اول کمی میترسیدی ولی کم کم خوشت اومد...

4-تو نقاشی کشیدن هم کشیدن گردی یعنی دایره قشنگ یاد گرفتی وهمش میگی:گردییییی.تشویق

5-عاشق استفاده به جا از دستمال کاغذی هستی ودیگه مثل قدیمها پاره نمیکینی...

6-عاشق کیف دستی هستی وهرجا بریم کیف دستی ات هستی وهمیشه شونه ودستمال وکرم ضدآفتابت داخلشه وهیچ وقت به هیچکس نمیدیش حتی من...

7-از یک تا سه قشنگ میشماری....

8-حالا بدون اینکه من یادت بندازم برای همه صدای حیوانات مورد علاقه ات درمیاری مثلا میگی:ببی میگه بهههه......گاوه میگه مااااااامااااا....اردکه میگه کوک کوک.....گربه میگه میو میو...!دلقک

9-حالا هدفمندتر با عروسکهات بازی میکنی...

10-موقع خواب با قصه های قشنگ خوابت میبره وجالب اینجاست تا جایی که بتونی بامن لبخوانی میکنی وهم زمان صدای کلماتی که تو قصه میگم برام تقلید میکینی ....ملا من میگم کی بود ویکی نبود..وتوهم جواب میدی :بود نبود...چشمک.فدات بشم

 

فعلا تا اینجا باشه تا با پست بعدی که سعی میکنم زودتر باشه با کلی عکس برگردم....

به امید دیدار.ماچبامن حرف نزن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنی
21 اردیبهشت 93 9:30
هزارماشاله به این دخمل باهوش و هنرمندنامداربشی ساراجونممامانی عکس جدید گذاشتی خبرم کن
مات سارا
پاسخ
سلام حتما گلم...البته حالا نی نی وبلاگ با امکان مشااهده وبلاگ دوستان کارو آسون کرده
مامان اینده
24 اردیبهشت 93 17:05
سلام من چابهاریم،امروز با وبت آشنا شدم
مات سارا
پاسخ
به به یک هم استانی...عزیز آدرس وبلاگت ندادی ؟
ماماني rania
3 خرداد 93 7:46
afareen ba doktar bahosh
مات سارا
پاسخ
سلام مامان رانیاجون...مرسی گلم