سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

كريسمس مبارك

1393/10/13 23:52
نویسنده : مات سارا
783 بازدید
اشتراک گذاری

بازهم سلام دوستان...محبت

اين دفعه با2تاپست هم تاريخ اومدم تواوليش حرف غمگين بود وتو دوميش تبريك سال 2015 ...دلم نيومد 2تا خبرخوب وبد كنارهم بنويسم....

خوب سارا جوني من سال 2015 رسيد ومن برات ازته قلبم دعا ميكنم تمام دوستايي كه خاربج كشورداريم مخصوصا آرش جون ورانياجون وژوان كوچولو كه تازه 3ماه رفته كانادا  ودوست خارجيمون اليزابت جون سال جديدشون به خير وخوشي وخوبي آغاز كنن....وموفق پيروز باشن  وهمچنين خودت ودوستانمون در ايران...!

واين سارا جون براي اولين بار درلباس بابانوئل(هنر دست خودم بافوتوشاپچشمک).

 

        

 

       

 

 

 

 

 

 

 


پسندها (5)

نظرات (4)

محمد
25 دی 93 6:49
سلام با "دسر لبو" بروز شدم ... به منم سر بزن.
محمد
26 دی 93 14:42
سلام تولدت مبارک جینگیلی به ما هم سر بزن.
مات سارا
پاسخ
ممنون
محمد
29 دی 93 8:51
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.
آتـریســـا جون
29 دی 93 12:36
سارا جونم هپی کریسمس دی گل دخملی لباس بابانوئل خیلی بهت میادا
مات سارا
پاسخ
ممنون خاله جون