سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

گزارشات آموزشي سال 94بعلاوه سفرنامه ها

1395/2/12 18:47
نویسنده : مات سارا
504 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سلام دوستان گلم...

من سارا هستم.

فعلا تا ماماني وقت داره پست هاي عقب افتاده ام مينويسه تا فراموش نشن...

 

اول راجب اين پست بگم كه ماماني الان دو سال ميشه خيلي داره باهام زبان انگليسي وعلوم وهنركارميكنه....چون خودم دوست دارم...بعد اش هم با روش بازي ويادگيري بطور غيرمستقيمه من بيشتر دوست دارم....

اينجا ماماني برام يم كره زمين خريده تا باهم استفاده كنيم...ازاونجا ازبس انگليسي وبلوچي وفارسي حرف ميزنم به كره زمين ميگم pupaiper(پيوپايپر)سوالوجالب اينجاست ماماني ميگه اين يعني چي اون وقت...منم ميگم ماماني از فيلم doraديدم...همون كارتون انگليسي كه هميشه ميبينم...خجالتچشمکزبان اختراع ميكنمقه قهه

اينجاهم بدترين روزهاي زندگيمهگریه ...ماماني اسرارداشت دراوايل سه سالگي برم مهدكودك تا با دوستان بيشتري آشنا بشمگیج...اما نميدونست من دوست نداشتمشاکی....دوماه بعد بااجازه بزرگترها مهد ترك كردم چون از هيچكس خوشم نميومد تازه انگليسي باهام بلد نبودن درست كاركننخطا...منم جزخميربازي هيچ كار خلاقانه اي انجام ندادم خواب آلود....اما خوب چند تا شعر ويك سوره ياد گرفتم...اما خوشحالم در رفتمخندونکجشن

اينجا با آهنگهاي انگليسي سيمپلي كيدز اعداد انگليسي وشمارش ياد گرفتم..

اينجا هم با نقاشي اشكال هندسي به انگليسي ياد گرفتم.

ديگه بگم خيلي كتاب انگليسي دوست دارم..ماماني يك عالمه برام تهيه كرده وماطبق برنامه آموزشي كتاب انگليسي هامون جدا ميخونيم وفارسي هارو جدا..

ديگه اينكه ماماني ميزاره آزادانه نقاشي بكشم ....عاشق خلق يك اثر خاص..

بازي فكري مختلف هم ماماني برام تهيه كرده كه روزي يا سر دوروزي باهاشون سرگرمم.

اينجا اولين روز مهدكودم بودخسته

مراسم كريسمس سال2015  كه كلا باز بان انگليسي همه جزياتش ياد  گرفتم تازه پاپا نويل (santa)برام هديه آوردچشمک

اينجا هم مراسم مذهبي بود كه ماماني براي تولد حضرت محمد ص پيامبر اسلام برام تدارك ديد ومن ر با صلوات فرستادن وحجاب عين قرآن خوندن آشنا كردمحبت

مراسم شب يلدا كه اينجاهم يادگرفتم چه شب بزرگ وخوشمزه اي هستخوشمزه

 

البته عكسها زياد بودن ماماني فعلا اينهاروگذاشت...

 

در ادامه مطلب چندتا عكس از سفرم به چابهار گذاشتم....دوست داشتين ببينيد

 

 

ادامه مطلب

پسندها (2)

نظرات (0)