سارا نفس مامانسارا نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

سارا تولد دوباره من

گذرزمان

1394/7/7 17:44
نویسنده : مات سارا
832 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون...

سلام دوست جونی های عزیزم.....هبلخره تابستون  هم تموم شد...وفصل مدرسه ها...منم امسال  عزمم  جزم  کردم  وسارا توی یک مهدخوب ثبت نام کردم....امیدوارم که خوشش بیاد...چون این هفته تاجمعه مسافرم ازشنبه میره سرکلاسش ان شاء الله.....دیگه از اینکه تو خونه بمونه خسته شدم...چون صبح هاهمش خوابه وظهرها بعد آموزش زبان فقط فضولی وکارخرابی....البته یک مدتی میشه اینطورشده ولی قبلا اصلا اینطور نبود....چون همبازی پیدا کرده، یعنی پسردایی حمید جون پیش ماست دو تایی مشغول ان دیگه...اما دخترکم هرجورباشه عاشقشم....اون منو درک میکنه اون به موقع اش....ودرس های زبان انگلیسیش خوب گوش میکنه وخوب یاد میگیره  ....درکنارش  باوسایل آموزشی وفکریش هم خوب بازی میکنه.....اماحیف شدنتونستم بخاطر عزای بی بی جونم تولدش بگیرم...امیدوارم تا ماه آینده جبران کنم ویک تولد کوچیک وبچگانه براش بادوستاش بگیرم....ودرآخراینکه کامپیوترم مدتی از درگاه uspداده قبول نمیکنه ومن نمیتونم عکسهای ساراجون به سیستم منتقل کنم وبعدبزارم تووب.....دوستتون دارم فعلا!

پسندها (4)

نظرات (3)

همراه رایانه
8 مهر 94 9:35
همراه رایانه بهترین گزینه حل مشکلات کامپیوتری اگر در مواجه شدن با سخت ترین مشکلات کامپیوتری نیاز به همراهی دارید همراه رایانه بهترین گزینه برای اسان نمودن مشکلات کامپیوتری شماست ، همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی مشکلات کامپیوتری دارای کارشناسان مجرب در زمینه های نرم افزاری سخت افزاری وموبایل می باشد. تماس از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099070345 www.poshtyban.ir
رضوان
12 مهر 94 12:15
چه عالی گل دختر میره مهد..ان شاا... بسلامتی ...حسلبیم اونجا بهش خوش میگذره حتما
مات سارا
پاسخ
مرسي گلم
مامان حلما
17 مهر 94 16:34
مامان سارا جون خدا دخترتو برات نگه داره متن اول وبت خیلی قشنگ بود
مات سارا
پاسخ
خيلي تشكر گلم